Bilderna!

publicerat i Allmänt;

Plötsligt!!!

Nu gick det att ladda upp bilderna! 

;-) 
Här kommer några fler bilder som hör till föregående inlägg:

Is och fjolårslöv

Skriv inläggstext 

Äntligen kan jag visa bilden på senaste fullmånen!
Mitt fina kort från en fin vän <3

Här en text från igår:

Nyfiken kollar jag Hemnet. Kungsbacka...13,7 miljoner...Mia Skäringer säljer sitt hus stod det i tidningen. Oj, vad tjusigt! 4 våningar. Bättre och bättre havsutsikt ju högre upp man kommer. Wow! Spa-avdelning med läckra stora badkar. Huset är byggt 1906 i nationalromantisk stil. 8 rum.   Huset har gästats av Carl Larsson och Ellen Key bl a...och nu har Mia bott där. Hm...man kanske ska slå till? ;-). 
Fast förresten vad ska jag göra i Kungsbacka? Fniss...;-) 

Allt gott önskar jag Dig!
❤️

Kommentera inlägget här :