De bästa

publicerat i Allmänt;

Plötsligt händer det! 

Plötsligt går det att lägga upp en bild! Tack! Visst är den fin, luftballongen som nu hänger i "lek-och ateljé-rummet" i gamla stugan? <3

Leveranser till företaget, ska "komma under dagen"...mmm...det kan innebära allt mellan 8 och 17...idag t o m efter kl 17...Stackars maken och den uttråkade hunden har väntat i arbetslokalen i stan hela dagen...visst fanns det arbete att utföra men även ärenden på stan...Missar man leveransen åker den tillbaka till ursprungsland...

Ibland...


Stege nästan upp i himlen ;-) Vårhimmel! Sån vacker vårhimmel idag. Solen värmde gott när man kom i lä.
Vår! Jag vet, för många förknippad med allergi, men ändå: Vår!
Vacker och lite magisk bild från i måndags :-)

Nu tycker bildhanteraren att det räcker med bilder för idag. Okey, då...:-( Nej, ska inte tjura nu. Min dag blev inte alls som jag tänkt mig men bra ändå. Tack vare underbara vänner som hör av sig. De bästa på jorden. För mig. <3


Hoppas att Du också har fina vänner :-)
Och att din dag varit bra. För Dig. 
Solen går upp i morgon också, för oss! 
❤️

Kommentera inlägget här :