En tråkig farmor

publicerat i Allmänt;

Med nya däck blev den gamla cykeln som ny. Inte så snygg längre men vad gör det? Den går utmärkt att cykla på. Så nu cyklar Izabelle på sin pappas och farbrors gamla cykel. :-)



Det blå rummet i gamla stugan är ett rent paradis fullt med gamla leksaker och utklädningskläder. :-)

Farfars "cowboyväst" passar utmärkt. 

När vi leker affär märker jag att barnbarnet tillhör en ny generation. Hon vet inte riktigt hur hon ska använda den gamla leksakskassapparaten. Istället för att trycka in summan på tangenterna låtsas hon scanna av "varorna". "Pip". ;-)

Yngste sonen kom hit idag. I morgon fyller han 24 år. Vi firade honom idag. <3
Jag är så stolt över båda mina söner. De är så fina killar. <3

Just nu råder det ett stilla kaos i lilla stugan. Leksaker överallt :-) Ute skiner solen, det är en fuktig värme och det har börjat blåsa upp. 

Jag känner mig som en tråkig farmor idag. Har sån värk och är så trött. Jag har varit uppe en hel del men Izabelle tycker ändå att jag ligger till sängs lite för ofta och lite för länge. "Farmor, när ska du komma upp?"

Det är en sorg att inte orka...
Tur att maken är en frisk och stark farfar! <3

Ljus och Kärlek
❤️ 

Kommentera inlägget här :