En varm mors dag <3

publicerat i Allmänt;

Häromdagen: "synd att det blåser, skulle vara varmt annars"
Idag: "skönt att det blåser, skulle vara alldeles för varmt annars". 
;-) 


+ 27, 5 i skuggan kan man ju lugnt kalla för varmt. På Mors Dag.


Jag har blivit uppvaktad med en av de finaste gåvor man kan få. Ett gåvobrev från UNICEF. Så går pengarna till de mödrar som verkligen behöver dem. <3 Tack mina underbara söner <3

Att bära och föda barn är det bästa jag gjort i mitt liv. Det största och mest värdefulla och kärleksfulla. Är så tacksam över att jag fick göra det under denna jordevandring.

Grattis alla mammor av alla de slag! 
Och full respekt för dem som valt bort barn i sitt liv. Och medkänsla med dem som vill ha men inte kunnat få barn. 

Och med mammor likställer jag adoptionsmammor med de som föder egna barn. Kärleken är densamma! <3


Växthusbygget fortsätter. Nu börjar det verkliga pusslet. Att få dit alla glasskivor...

Men vädret tvingar oss nog snart inomhus. Blåst, åska och regn är utlovat...


Jag återvänder till mina "mammatankar". Vi är inte perfekta någon av oss men var så säker på att vi gör så gott vi kan. :-)


I morgon kanske jag skriver om karlar...;-) Häng med! 

Tack för ordet!
Ha en härlig vecka! 
Änglarna är med dig - gå i ljus
❤️

Kommentera inlägget här :