”Lövhumor” ;-)

publicerat i Allmänt;

Regn, regn, regn. Rusk, rusk, rusk. Höstrusk. Löv, löv, löv...Överallt. T o m på TV. ”Löfven” och ”Lööf”...;-)
”Lövhumor” ;-)

Fast det är inget skoj, egentligen. Jag kommer inte se på partiledardebatten. Förr tyckte jag sånt var intressant. Inte nu längre. Inte sen högerextremismen kom med på spelplanen. Jag blir så heligt förbannad över omänsklig politik! Och det är nog inte bra för lilla hjärtat. Att bli förbannad alltså. ;-) 

Förresten så orkar jag inte. Är totalt orkeslös av all värk som fortplantar sig i kroppen. Sover, vaknar, somnar om. Själaglad över att ha en underbar make som pysslar om mig. <3

Det ska visst regna ett helt dygn till, minst. Klass 1 varning för stora regnmängder. 

Nej, jag tror jag virar in mig i filten och sover en stund till. 

Önskar dig en välsignat fin vecka! Full med härliga möjligheter och en hel del skratt. :-)

Hoppfullheter
❤️

Kommentera inlägget här :