Tar in hösten

publicerat i Allmänt;

Nu har vår prinsessa återvänt hem till "vita huset" (hennes hem) . Som alltid blir det så tyst och stilla efter henne men väldigt mycket att plocka ihop och plocka undan ;-) 

Så mysiga dagar vi haft tillsammans. <3

Men nu är jag "däckad"...det är märkligt det där att man kan hålla förkylningen i någorlunda schack så länge man "måste" och sen när man slappnar av då...bryter den ut ordentligt. Usch, det är inget kul!!!


Nu ska jag försöka läsa ikapp det jag missat i Örtkursen. Och i de andra kurserna där jag deltar. Och orka jobba en del också. Hej och hå, de här ska gå! Jaja, vila också, förstås. ;-)



Ikväll ser jag Sofias änglar. Alltid lika gripande. Och så härligt med ett program som inte undanhåller känslor. Och ett program där människor får hjälp! <3


Passade på att se kvällens Kalla Fakta redan på eftermiddagen på TV4-play. Rekommenderas! Skrämmande, avslöjande och intressant, Jag är inte förvånad dock... 


Vad jag längtar efter? Sol, sol, sol...!!!


Allt gott önskar jag Dig!
❤️

Kommentera inlägget här :