Några ryck

publicerat i Allmänt;
(null)

Det kom regn och det kom snö...
Sen kom solen :-) 

Och jag fick några "ryck"... Byta lampor! En taklampa och en golvlampa. De har funnits här sen huset byggdes i början av 80-talet. Inget fel på dem egentligen förutom att de spred ljuset lite dåligt. Och eftersom både exteriör och interiör är i trä så kände jag bara, nej, nu ska de ut! Enligt Feng Shui så fattas helt klart metall här! :-) Så nu så...;-) De gamla ska lämnas in på second hand. 
Det är så lätt att bli hemmablind. Man vänjer sig vid dålig belysning...t ex...

Det andra rycket handlade om kroppen. Yoga! Det har jag inte gjort på länge. Testar den spända kroppen. Testar balansen. Det går skapligt och det känns ganska bra. :-) 

Skrev om beslut häromdagen. Nu står jag där själv...hmmm....
Kan? Vet inte...
Vill? Ja!
Orkar? Vet inte...
 
Ibland är det svårt att tyda de tecken eller "vägvisare" som dyker upp, tycker jag. Eller handlar det mer om att jag inte vill se och förstå? 

Hur som: önskar Dig en trevlig helg! 
❤️

Taggar: #regn#snö#sol#ryck#belysning;

Kommentera inlägget här :