- 3 här, - 25 där

publicerat i Allmänt;
Annie...så klart...ständigt denna Annie... (null)
Hm...

Och den där budgeten...när vi nu har en klimatkris, en mycket allvarlig sådan, då tar man bort flygskatten...??? Hallå??? Någon hemma på Hjärnkontoret? Nä....

Jonas Gardell:
(null)


Att Löfven röstades ner kom ju inte alls som en överraskning...och nu börjar talmannen förbereda ett eventuellt extraval...suck...

*****

Vid halv tolv i natt kom sms:et från yngste sonen:
"Framme i Åre :) minus 25 grader & mycket snö!"

Sverige är ett avlångt land. :-) Här är så gott som snöfritt och - 3 grader. 


(null)
Jag köper inte så ofta Julstjärnor men den här vita kunde jag inte motstå...:-)

Jag förstår att rökare inte gillar den nya lagen om rökförbud på uteserveringar, men jag som är allergisk, är glad...Så det får bli dagens positiva nyhet, även om den inte är positiv för alla...men ur hälsosynpunkt är den positiv för alla...eller? 

Vill visa upp ett vackert kort, vars original är målad av min vän och fd kollega Charlotta Blomgren:
(null)
"Vinterkväll" <3

Önskar Dig en fin helg! 

Kärleksljus 
❤️





Kommentera inlägget här :