Denna dag

publicerat i Allmänt;
Jag tar en promenad i solskenet. Påbyltad för det är lite kallt igen. Huvudet fullt av tankar, hjärtat är ledset. Försöker att få klara tankar och försöker att skaka av mig det som gör ont. Försöker att inte ta åt mig så hårt. Jag har inte tid eller kraft att försvara mig och stå på mig. Ändå hamnar jag i det. 
Du kanske känner igen dig i detta från ditt liv? Att energin går åt till fel saker? 
(null)

Jag försöker att njuta av det vackra omkring mig. Lägga energin på tacksamhet istället.
(null)
Och de roliga figurerna. :-) 

(null)
:-)

Jag kände för ett tag att jag pausar nog bloggen eller lägger ner den. Lusten och glädjen liksom dog. Men sen tänkte jag: nä, jag tänker inte tryckas ner i skoskaften något mer i mitt liv. Det räcker nu! 
Hoppas att du också känt så om någon  gjort dig ledsen. 

(null)
Vackert :-)

Så, jag sträcker på mig och vandrar vidare. Vet att mitt hjärta är känsligt men också starkt och varmt. 
(null)

Så vill jag uppmuntra oss alla att sträcka på oss och vara stolta över det vi är. Låt ingen annan ta ifrån dig din sanning eller din glädje. Så är vi starka och stolta tillsammans!  Och var för sig :-)

Nu lägger jag energi på saker som gör mig gott. Resten av dagen. :-)

Var rädd om ditt ❤️

Taggar: #närhjärtatärledset#sträckpådig#varstolt;

Kommentera inlägget här :