Så vackert att man....

publicerat i Allmänt;
(null)

"Varför har jag namnet Patrick Swayze i huvudet?" Tänker jag på morgonen när jag klivit upp...ja, men visst, det var ju Sigrids låt på Mellon igår kväll...
Jag såg. Samtidigt som jag "kluddade" på en tavla...;-) Och, ja, vad ska man säga? Mello har alltid varit ett "spektakel" i mina ögon och öron. Ett kul spektakel. Jag är tacksam för att herr Blom inte gick vidare...och vid andra lyssningen tyckte jag att John Lundviks My Turn var riktigt bra...Att tjura för att Mellon inte är som när det handlade om schlagers förstår jag mig inte på. Det är 2018 nu...däremot får man för min del gärna slopa deltävlingarna och ha bara en Sverigetävling. Och den behöver ju inte alltid vara i Stockholm. 
Å andra sidan, hur mycket bryr jag mig egentligen? ;-) 
Och den eviga frågan: kan man verkligen tävla i musik? Nej, men man gör det ändå. Eller jo, likaväl som att man kan tävla i att laga godaste maten eller baka finaste tårtan...det handlar om "smak" i alla fallen...;-) Anser jag...

Vi tar oss efter en längre tid ut till torpet. Och vad ska man säga? Mängder med snö, sol, blå himmel och så vackert att man tror knappt det är sant...:-)  (null)

(null)

(null)

(null)
Undrar vart Husse tog vägen?

(null)
Aha, där kommer han! ;-)

(null)

Det tog sin tid att komma fram till husen. Nu känns det bra att vara här. Och så snöar det lite igen...

(null)

Kärleksljus och Hoppfullheter
❤️

Taggar: #massormedsnö#dethandlaromsmak#patrickswayze#kärleksljus;

Kommentera inlägget här :