Söndag

publicerat i Allmänt;
Jaha ja, någonstans ska ju fibro-värken alltid sätta sig...men när den sätter sig i ryggen blir jag så begränsad...

Världens bästa frissa har jag dock. Full av förståelse är hon när jag kontaktar henne och bokar av morgondagens klippning <3

Nu sprakar brasan gott här i stugan och hunden gör mig sällskap i soffan. 

(null)
Ett gammalt bokmärke från barndomen ramlade ur en ask. Väckte minnen samtidigt som jag blev lite fundersam: hm...älvor och en alv som dansar  iförd sommardräkt bland snötyngda granar?  ;-)  

Tycker du att det finns viktigare saker att fundera på? :-) Ja, du har verkligen rätt i det...;-) Fniss...

Som politik t ex. Nej, jag ska inte bli långrandig nu men när jag såg Moderaterna i Göteborgs valpropagandafilm, blev jag både kall och illamående. Så rasistisk! Otäckt. Vad håller de på med? 

Jag tänker på det vackraste och finaste vi har istället...Kärleken <3

Så här skrev jag på Fb idag:
Kärleken. Den är gränslös. Det är vi som sätter gränser. 
När det nu åter är dags för Alla Hjärtans Dag kan vi väl låta kärleken vara det den är: gränslös.
Kärleken handlar inte bara om kärleken mellan två partners. Den är mycket, mycket större än så. 

Önskar dig en fin och bra vecka!
Kärleksljus
❤️
(null)
Det tror jag med! :-)

Taggar: #kärleken#mycketstörreänså;

Kommentera inlägget här :