Vips!

publicerat i Allmänt;
"Det ser bra ut", säger tandläkaren efter undersökningen. Inga hål! Lycka! Men det är den där speciella tandkrämen som hon vill att jag ska använda. Inte bara periodvis, utan en gång i veckan. Mmm...ska skärpa mig;-) 

Jobbar. Och passar på att gå en trappa upp och hälsa på mina vänner, den tvåbenta och den fyrbenta. :-) 
(null)
Bowie <3  Jag har aldrig sett en hund som kan hoppa så bra och högt som han. Eller "flyga" kanske är ett bättre ord? ;-) Vips har han hoppat upp i min famn och pussar hela mitt ansikte! Vilken kille! :-)
(null)
"När de tvåbenta bara pratar och pratar kan jag ju ligga här och studera omvärlden."

En trappa ner ser det ut så här i soffan:
(null)
Tydliga spår efter någon som möblerat/bäddat om...hm...tydliga tecken från vår egen fyrbente vän...;-) 

Åter i torpet. Ljust lite längre nu på eftermiddagen. 

Ikväll ser jag på Skavlan. Lars Lerin är på besök :-) 

Önskar Dig en riktigt fin helg!
❤️

Taggar: #tvåbent#fyrbent#ingahål#flygandehund;

Kommentera inlägget här :