Den där känslan

publicerat i Allmänt;
(null)
Ja, vad säger man? 
JAAAAAA!!!!! Skriker man :-D I alla fall jag :-) Ekorrarna flyr för livet in i skogen igen...;-) 

Det var spännande...hu...och kul! Och att en del människor gör sig roliga över att "de inte bryr sig" struntar jag högaktningsfullt i. :-) Det är deras förlust. Inte min. "Vi" vann! :-) Det är viktigt och sammanhållande att få vara stolt över svenska prestationer då och då, tycker jag. Den där känslan...wow! ;-) Den känslan vill jag inte vara förutan i detta mitt liv. <3 

Idag var det premiär för våra egna rädisor. Stora och goda blev de! Tack för det! Och sallad har vi skördat lite idag också. Det är också en härlig känsla. <3

Ser du "staven" i solljuset? Den hittade min äldste son i skogen för många år sedan. Nu är den min och nu ska den "smyckas". :-)
(null)
Vandringsstav <3

Kärleksljus
❤️

Taggar: #dendärkänslan#jaaaaaa#sverige#skördat#vandringsstav;

Kommentera inlägget här :