Vadå nervös? ;-)

publicerat i Allmänt;
3 juli

Vi går på promenad. Ingen blåst men mygg....
Möter en av hundens polare som, i vanlig ordning, är ute på ensampromenad. Herrarna hälsar på varandra och hittar tydligen något speciellt där i dikeskanten...
(null)

Ack, vi människor hänger inte med i dofternas värld...;-)

Lite senare idag fick hunden tag på stora säcken full med plast som ska slängas...det var plastpåsar utspridda och sönderslickade över en stor bit av gräsmattan... aj,aj,aj...husse! Som glömt att stänga dörren till boden! ;-)

En av de 47 projekten är nu igång på allvar:
Gamla källaren:
(null)
Maken har att göra om jag säger så...;-) Själv kommer jag med glada tillrop då och då...;-) 

Nåja, jag har också att göra...

Och så försöker jag låta bli att tänka på fotboll...okey, det kan bara sluta med seger eller nederlag...och det är just det som är så pirrigt! För man vill ju så gärna...

Vadå nervös? Jag? Nja...

Det kom en avisering från Fb:
"Din ansökan om medlemsskap i gruppen  Uppsala Domkyrka har beviljats"
???? 
Ähum...va...???
Men jag har inte...jag skulle ju aldrig...hur har detta gått till???

Ibland är Fb ett mysterium...;-)

Hoppfullheter
❤️

Taggar: #vadånervös#hundmöte#plastpåsarpåvift#projektkällare#mysterium;

Kommentera inlägget här :