Bryr mig bara om att njuta idag

publicerat i Allmänt;
Det känns som sommar idag...
Jag bryr mig inte om att vara upprörd över politikers svek och stängda hjärtan, jag bryr mig bara om att njuta av dagen...av sol och värme. Av fågelkvitter och humlesurr. Fjärilar. Öppnade fönster och dörrar. Vädra, vädra, vädra...städa och pyssla. Packa för resan. 
Hunden söker skugga. 
(null)

(null)
I love them! 

Idag ska vi grilla för första gången detta år. :-) 

Våra  växter och plantor får fortfarande komma ut på dagen och in på natten. Det var kallt senaste natten. Dillen är den som satt fart mest. :-) 
 
För ett tag sen "skapade" jag en mobil av drivved och snäckor bl a. Den har ännu inte hittat sin plats och hänger just nu i övre hallen. 
(null)

(null)

Jag mår lite bättre nu. Orkar lite mer. Tacksam för det. :-) 

Hoppas att din ork är med dig och att du har möjlighet att njuta av våren. 

Idag väljer jag att njuta eftersom jag kan. Tacksam för att jag får välja. 

SOLSKENSTANKAR
❤️

Taggar: #tacksam#sommarvarmt#väljerattnjuta;

Kommentera inlägget här :