Åsså blev det fredag!

publicerat i Allmänt;
Är det någon mer än jag som tycker att veckorna går fort? ;-) Nu är det fredag igen. Och i morgon är det lördag. Efterlängtad lördag för i morgon är det Alternativmässa här i stan. Självklart ska jag och en kär vän gå! 

Jag har letat efter Hortensior och nu äntligen hittade jag dem. Hos Madame Nyberg i Valbo. Och jag hade en väldig tur, det fanns bara en kruka kvar! 
(null)

Jag kommenterar inte det politiska kaoset eller andra nyheter idag. Det är som det är och min själ behöver vila från allt det där. 
Jag vattnar själen med andlighet i helgen. ;-) 
Lite bilder från mitt boende vid å och hav är det jag bjuder på idag:
(null)
Jag bor nära havet jag...i havsbandet. :-)

(null)
Älskar mitt boende. Vy mot staden. <3

(null)
Vackert rött. Nypon. 
(null)
Vackert gult. Renfana.
Till slut lite tankenyttigt:
(null)
Visst är det så! <3

Önskar dig en fin septemberhelg! 

Frid och Fred
❤️

Taggar: #fredagigen#hortensior#alternativmässa#andlighet#fridochfred;

Kommentera inlägget här :