The show must go on?

publicerat i Allmänt;
(null)

Igår fanns inte orken till att formulera ord och meningar till ett inlägg. Lite bättre idag. 
I går hasade snömassorna av från taken. Landade mjukt i snömassorna på marken och bildade enorma högar. Och allt kändes fuktigt. Ingen frisk luft alls. Idag är det frostigt vitt på träden igen och det har kommit lite snö under natten. Solen glittrar i vattenkristallerna. Det är vackert. Och halt. 
(null)

(null)

Jag lyckas ta mig ut en liten sväng. Värken i kroppen får mig att snart vända hemåt igen. Men jag är tacksam över att alls kunna komma ut! Längtar tills det är dags att ta på sig tunnare vårjacka...

Jag ser nu framemot söndag. Konsert med Tomas DiLeva. Men, blev lite oroad igår när han på Fb informerade om att han halkat på is och skadat en höft...får behandling och vård och tycker att: "the show must go on"...Så nu håller jag och en massa andra förväntningsfulla människor tummar och tår för att Tomas ska klara av showen. Han har en föreställning på fredag också...

(null)

Maken har fått tag på en "grunka"...en snöraka. Försökte förra veckan men allt som hade med "snö" att göra var slut i alla affärer. Men nu hade de fått in nya :-) 

(null)

Till sist. Älskade Ior <3 
(null)
Precis som jag...:-) 

Kom ihåg att Du är Värdefull! 

Frid
❤️

Kommentera inlägget här :