Måndag 18 februari

publicerat i Allmänt;
Inleder med två satiriska "gubbar" från Wisti. ;-) 

(null)

(null)

Jag tycker att de är så "träffande"...ibland behöver jag satiren...

Gårdagskvällen var fantastisk. Thomas DiLevas hyllning till Dawid Bowie. Bara lovord från mig. :-) Glädje och sorg. Kärlek, kärlek, kärlek. Lek och allvar. Underbar musik. Fantastiska texter. Och vilken röst han har Thomas! 

Och idag? Krafterna sinar igen och kroppen värker. Men det var det värt. :-) 

(null)
"Nej, det är inte Annie Lööf i bakgrunden. ;-) Däremot en fantastisk sångerska. 

Nu har jag använt ordet "fantastisk" flera gånger. Användbart ord för att uttrycka det jag känner. ;-) 

Och Mello? Behöver man inte titta på om man inte vill ;-) Ibland vill jag. ;-)

I morgon är det fullmåne. :-) 

Jag återvänder till vilan. Tystnaden. För att läka. 

Hoppfullheter
❤️

Kommentera inlägget här :