Mina inre rum

publicerat i Allmänt;
Jag målar ju intuitivt. Helt fritt utifrån mitt inre. Och det är många "figurer" som tittar fram, som vill vara med. 
När jag nu är tvungen att ligga och vila mycket har jag haft möjlighet att studera mina egna tavlor som sitter på väggen. Jag filosoferar omkring dem och mediterar. Allt det där fanns/finns i mina inre rum... För att bättre se de olika figurerna har jag plåtat delar. De blir som små tavlor en del av dem. ;-) 
(null)
Namnlös
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag gillar skarpt att Nalle Puh ville vara med :-)

Jo, jag vet, det är nog ganska "rörigt" där i mina inre rum ;-) 
Och det här är ju bara en av tavlorna...
Men eftersom jag vet, vet, inte "tror", att jag levt många liv, så är det nog inte så konstigt att det "ser ut så här" :-)
Jag kräver inte att någon ska tro på "tidigare liv" men för mig har det med ren och skär verklighet att göra. Inte med religion eller vetenskap.  Jag behöver inte sånt när det gäller det här, jag vet ändå och jag respekterar alla andras tro och övertygelser.

Är i stan en sväng. I kväll ska jag njuta av min födelsedagspresent: Konsert med Thomas DiLeva i konserthuset. Thomas hyllar David Bowie. <3

Hur jag orkar det så här i depressionen? Svaret är att det vet jag inte än...men viljan är stark...

Vi tog E4-an hem idag. Norrut gick lämmeltåget, en aldrig sinande ström av bilar med takbox...sportlovstider.

Var rädd om Dig!
Kärleksljus
❤️

Kommentera inlägget här :