Fokus på Mig

publicerat i Allmänt;
(null)
Gardinen i toalettfönstret har varit ett lakan. Mitt lakan. Vet inte om det är mamma eller mormor som broderat. 

Barndomen. Alla har vi våra minnen. Bra och dåliga. En del av oss har trauman i bagaget också. Jag tillhör dem. Tunga och smärtsamma att bära. Nu, så otroligt många år senare, blir mönster och orsaker tydliga. Och jag klarar inte att bära dem längre. Jag får hjälp. Erbjuds hjälp och tar tacksamt emot. Vilken form av healing jag får tänker jag inte berätta. De som förstår, vet. Jag hoppas att alla som mår dåligt hittar sin väg för läkning. 

Vägen är ännu lång och arbetet är nu mitt. Nu har jag redskap jag inte hade förut och det känns bra. Och stöd. Tacksam <3

(null)
Favorit i repris. Så sann, så viktig. 

Min dag har handlat om detta. Tacksam till alla som gjorde det möjligt för mig att komma på behandling. 

Så under min dag har jag fokuserat på Mig. Och tänk ibland måste det faktiskt få vara så. Det känns rätt. Det är rätt. :-) 

Kom ihåg vem du ÄR! Du är så Värdefull! Du är inte här på jorden för att behaga andra. Du är inte här för att anpassas till sådant som inte känns bra eller rätt för Dig. Du drar dina gränser. Du följer din intuition. Din tro. Din övertygelse. Dina upplevelser är Dina. Och vare sig du tror att vi lever flera liv eller bara ett : innerst inne vet Du vem Du Är. <3

Kärleksljus
❤️

Kommentera inlägget här :