Kvällsblogg

publicerat i Allmänt;
Kvällsblogg 10 januari 2019. 

Under min rensning bland papper (nu igen? Ja, nu igen ;-) hittade jag en hel bunt med utskrifter från min bloggs första tre år. Massor med minnen... Det mesta var kul att läsa men de från utbrändhetens värsta tid var ibland svåra. Samtidigt är jag tacksam för att jag hade bloggen då. Skrivandet var ju sporadiskt förstås, många uppehåll, men samtidigt så var det på något sätt mitt fönster utåt under den tiden. Och jag är fortfarande djupt tacksam för alla som läste och stöttade. Ni var en del av mitt "sociala nätverk" kan man säga. 

Lite roligt var det att läsa om hur jag måste kliva ur min "comfortzone" när vi tog "över" hunden från äldste sonen, 2013...;-)

6 år var hunden då. I år fyller han 12. Och just nu ligger han i vänteläge, gnyr och och känner sig helt övergiven av husse som är på hockey...;-) 

När jag scrollar mig genom nyheterna idag möts jag av så mycket orättvisor att det gör ont i mig. Alla dessa märkliga och omänskliga beslut. 
Som detta t ex:
(null)

Ja, vad är det som händer???

Till Dig:
Var rädd om Dig! 
❤️

Kommentera inlägget här :