Bland älvor, stenar och minnen

publicerat i Allmänt;
Hon är hemma igen nu, vårt barnbarn. Hemma hos mamma, pappa och storebror i "vita huset". <3 
Hon lämnar spår. 
(null)
Kreativt skapande. Blommor  av små magnetkulor. :-)

(null)
Vi plockade ut alla "lena" stenar ur min stensamling. :-)

Izabelle berättade för mig om älvorna. Om vingarna som kunde gå av men då fick de nya. Och om vingarna hamnade i vattnet måste de bytas ut. Hon berättade om Tingeling och andra älvor. 

Tingeling är en fe, kanske du tänker. Jo, men ibland översätter man just fe till älva. De påminner mycket om varandra som väsen. 
(null)
Ur min bokmärkssamling. Har kvar en del från barndomen. 
(null)
Minnen...inte utan att man blir lite nostalgisk :-) 

Vädret är...nej, hu!!! Lite typiskt mars månad. Snälla våren kom till oss!!!

När jag nu ändå är i bokmärkstagen:
(null)
Ett riktigt gammalt och vackert bokmärke ur min mammas samling <3

Var rädd om Dig! 

Kärleksljus
❤️

Kommentera inlägget här :