19 maj

publicerat i Allmänt;
Och så satt vi där bänkade framför tv:n och varvade hockey med eurovision. Sverige vann hockeyn...spännande värre, men eurovision var värre, en riktig rysare...;-) 
Och kväll blev natt och lördag övergick i söndag. Madonna sjöng. Och ute lyste fullmånen. 
God natt! 
Tack John, du var bäst! 

Jag vet, det finns skilda meningar om man ska blanda ihop musiktävlingar och politik. Men när det gäller länder som Ryssland och Israel t ex går det knappt att undvika politiska protester. Jag förstår dem. Men jag tittar ändå. Om jag inte har något annat speciellt för mig. 

19 maj. En alldeles speciellt dag! För 26 år sedan föddes yngste sonen. Sån lycka det var! Så välkommen han var. Och han är fortfarande en sån jättefin kille. <3 Han fick presenter redan i tisdags och idag firade vi honom på morgonen med sång och fina teckningar som Izabelle ritat. Så mysigt att ha sonen här. Och Izabelle förstås. Izabelles föräldrar sprang Göteborgsvarvet igår. Förstår inte hur de orkar! :-)

Regnet öser ner här. Behövligt. Men inget uteväder för våra hundar...;-)

(null)
Pyssel...lite "Madonna-stuk" över ögonlappen ;-) 

Så blev det eftermiddag och sonen och Izabelle har lämnat oss. Hoppas bilresan ner till Knivsta går bra. 

(null)
Älskar denna och det är lite så vi känner det idag, jag, maken och de två hundarna...eller nåja, den lille har en hel del superaktiva stunder...:-) 

Kärleksljus
❤️

Taggar: #19maj#madonnastuk#regn#lata;

Kommentera inlägget här :