Med vidöppna ögon

publicerat i Allmänt;
"Dröj kvar vid all skönhet och livets under. Vandra omkring med dina ögon vidöppna och uppskatta skönheten omkring dig. Tag en dag i sänder och uppskatta den till fullo."
- Eileen Caddy -
Budskap 18 augusti
❤️

Nu så här i sommarens slutspurt så märker jag att alltfler har behov av att sammanfatta sommaren, minnas, spara genom t ex collage. Jag är likadan :-) Och jag tycker att ovanstående ord stämmer in på vad jag gjort i sommar. Jag har vandrat omkring med vidöppna ögon och verkligen uppskattat all skönhet omkring mig. Allt har inte fastnat på foto men en hel del har gjort det. Här kommer collage med några av alla mina minnen:
Blommorna 


Djuren

Det gröna sköna

Vatten, vatten och solnedgång

Och himlen förstås! :-)

Alla underbara människor jag mött lägger jag inte upp bilder på men de finns där i mitt minne och jag minns alla med stor tacksamhet.

Hoppas att du också har underbara minnen av denna sommar. Minnesbilder i foton eller "bara" i huvudet ;-) Spara det du vill spara. Spara skönheten :-)

Och det bästa av allt: framför oss ligger massor av dagar att vandra omkring och uppleva skönheten omkring oss. För skönheten finns ju alltid där om vi vill se den :-) Och livets under! Underbart och fantastiskt ❤️

Du tillhör också livets under - kom ihåg det!
❤️


Kommentera inlägget här :