Namaste

publicerat i Allmänt;
Jag har tagit ett stort steg på Bättringsvägen. Jag har börjat på yogakurs igen efter många år. Kul, men hu så dålig balans jag har! Träning, träning, träning ;-) Jag har klarat det förr, jag ska klara det igen...så det så :-) ❤️


Har haft mitt fina barnbarn på besök. Den lilla damen har börjat gå nu. Men mest kryper hon och det går vansinnigt fort! Och långa armar har hon som når långt. Det är många saker som hamnat högre upp...urnor, cd-skivor, ljusstakar, böcker...det är så mycket som lockar för en tiomånaders baby som upptäcker världen :-) Och inte visste jag att jag hade så många intressanta saker i lagom "babyhöjd"...hi hi <3
Vi hade lite att fixa i ordning igen efter den lilla damens besök :-) Men åh, så mysigt att ha ett sånt fint besök <3
Hunden var jättesnäll och tålig trots att han fick ganska hårda "klappar" emellanåt. Och nu är han totalt slut ;-)
❤️

Positiv nyhet:
Minns ni flickan som återförenades med sina föräldrar, 10 år efter att hon försvann i tsunamin? Nu har även hennes bror återfunnits :-)
❤️

Jag tycker att Aftonbladet gör det väldigt bra som tar upp det känsliga ämnet: psykisk ohälsa. Vår största folksjukdom som det talas väldigt lite om... Att sprida kunskap är aldrig fel, det är väldigt nödvändigt! Lika viktigt som det är att prata om sjukdomarna, lika viktigt är det att prata om orsakerna till att fler och fler insjuknar. Det är ju t o m en politisk fråga! Något att tänka på i dessa valtider...


Namaste
= "låt det gudomliga ljuset inom mig omfamna det gudomliga ljuset inom dig."
❤️


Kommentera inlägget här :