Hej hej

publicerat i Allmänt;

"Hej hej! Här tittar jag fram bakom husknuten. Ni förstår det blåste så kraftigt igår att jag var tvungen att kröka rygg och nu verkar jag ha fastnat så här."

Vilket höstrusk det blev igår! Väldigt mycket höstrusk på en gång! Idag skiner solen och luften är hög och kall. 
Maken kom hem från Dubai igår. "Lite" skillnad i temperaturen. Ca 40 graders skillnad ;-) Men han tyckte att det var skönt att komma hem. Och hunden blev alldeles vild av glädje!!!:-)
Jag blev kanske inte direkt vild, men väldigt glad ;-)

23 september. Höstdagjämning.
23 september. Bruce Springsteen fyller 65 år. Still going strong! :-) Grattis Bruce <3
En allvarlig Bruce :-)

Jag har en härlig bubbelkänsla inom mig. Av glädje och värme. Och tacksamhet. Den kom till mig via en kärleksfull och vacker själ <3
Det är skönt ibland att få höra att man är "på rätt väg". Och så är det det där med tilliten också. Öva, öva....;-)

Höst vid sjön. Vackert <3

Glöm aldrig: Du är Värdefull!
❤️


Kommentera inlägget här :