...det är troligen...

publicerat i Allmänt;

"Nej", säger läkaren efter att ha tittat på mina utslag på knät, "det är inte Rosfeber, det är troligen Borrelia..."
Borrelia...jag ryser till...åh, nej...
Prover tas. Svar kanske på fredag, troligtvis måndag...

Nej, jag googlar inte på borrelia, jag vet redan så mycket. Men jag tränger bort tankarna.
Samtidigt så känns det som om jag fått en möjlig förklaring på den ovanliga tröttheten jag haft under hösten. Matt och dåsig. Seeeeg...

Om det nu inte är borrelia, vad 17 är det då???

Tålamod! Är inte min bästa gren...;-)

Från Facebook

Ja, i morgon vet vi om USA har fått sin första president som är kvinna eller om de fått en impulsstyrd, narcissistisk man som president. Eller "fått och fått", valt är väl ett bättre ord.
Världen håller andan...;-)
"Att rösta Trump är som att be mig köra bil", säger Stevie Wonder...

Jag håller tummarna för Hillery! ;-)

Här snöar det...igen...och igen...och sen ska det komma ännu mera snö! Vintern har så att säga parkerat sig över vårt land.

Sommarminne <3

Ljus och Kärlek
❤️

Kommentera inlägget här :