Mörka moln som tornar upp sig

publicerat i Allmänt;
Vi åker till syrran och "lämnar av" mamma där. Blir bjudna på god lunch och hinner prata lite. Innan vi återvänder hem. Stora mörka moln tornar upp sig framför oss, det blixtrar och dånar och så kommer skyfallet. Undrar hur det är i torpet? Det var varning för kraftig åska där när vi åkte....
(null)

(null)

Först jobba i stan. Där hoppar jag till när åskan inte bara mullrar utan dundrar till något vansinnigt...Det smäller till ordentligt här nära ån. 
(null)
På jobbet

I torpet har det regnat ganska mycket. Bra det. 

När jag skriver om mörka moln som tornar upp sig kan jag inte låta bli att tänka på det stundande valet. De där mörka molnen som tornar upp sig inom politiken, skrämmer mig mer än dessa mörka moln på himlen idag...

(null)
Min också...det finns solsken och regnbågar i politiken också...:-)

(null)
Min systers söta katt får vara med på bloggen idag :-)

Hoppas att din helg varit en bra helg! Och att den nya veckan också blir bra! 
Kom ihåg:
(null)

Hoppfullheter
❤️

Taggar: #mörkamoln#tornaruppsig#åska#politiska#valet#älskarmångfald#passain;

Kommentera inlägget här :