Vinden tar i

publicerat i Allmänt;
1 oktober

Letar födelsedagspresenter till barnbarn. Kikar runt i affärer. Det lilla jag klarar. Går sen ut på torget och handlar blommor och några pumpor. Vinden tar i rejält där ute. Kall vind som påminner om att det nog är dags att börja med handskar. Kanske mössa också...

(null)
Lilla balkongen

(null)
Stora balkongen

I kväll är det dags igen. Hockeyänkan på plats och vovvarna i vänteläge ;-) 

(null)
Eller hur?  :-D  Vissa dagar är jag mer disträ än andra dagar...

I morse var det frost på taken här. Men ännu ingen snö, tack och lov. Vänner i Jämtland delar med sig av bilder på den snö som kommit där. Jag vill inte ha snö förrän i december. Men vädergudarna lyssnar nog inte på mig. ;-)

(null)

Nu önskar jag åt oss alla en fin oktober!

Hoppfullheter
❤️

Taggar: #oktober#vindentari#höstblommor;

Kommentera inlägget här :