Nyårstankar

publicerat i Allmänt;
(null)
Till dig! <3

2021. Ett nytt oskrivet blad. Spännande...

Nätet översvämmas av levnadstips om hur vi ska förändras under året. Vi ska bli bättre, kärleksfullare, smalare, framgångsrikare, hälsosammare osv. Och allt är quick fix...
Då är det skönt att i ett andligt budskap få till sig orden: 
"Utveckling sker även om du inte ger efter för plötsliga förändringar" (Druiden)

(null)
Gå stadigt på den väg som är din. Du vet vad som är bäst för dig. 

Att förlåta. För sin egen skull. Jag har varit skeptisk mot detta länge men insåg strax före nyår att det var enda sättet för mig att få en chans att må bra. Så jag gjorde det och än så länge känns det bra.  


Att öppna upp för nya möjligheter är väl något bra att fundera på så här i nyår. Inte lätt för alla. Beror på var i livet man befinner sig. 

(null)

Förhoppningar och drömmar tar jag med mig på min livsväg detta år. Väl medveten om att allt kan grusas. Men det kan också bli väldigt bra. 

En dag i taget...
Tillsammans. Fast på avstånd. Än så länge. 

Mitt kom ihåg till. Dig: Du är Värdefull precis så som Du är! <3

Välkommen att följa mig här på bloggen även i år! <3

Tro, hopp och kärlek
❤️

Taggar: #nyårstankar#förlåtelse#drömmar#förhoppningar#dinlivsväg#endagitaget;

Kommentera inlägget här :