Onsdag

publicerat i Allmänt;
Onsdag 9 juni 2021

(null)
Närbild Pärlhyacint. Så söta! <3

Tidigt besök hos tandläkaren. Nervös. Och det är som jag trodde, en hel del att åtgärda , två år sen sist, inget "fel" då men desto mer nu...men först i augusti finns tider...

Min tandläkare är snäll, vänlig och förstående. Tack och lov. :-)

Stora, mörka åskmoln på himlen. Det small till och dundrade några gånger och  så kom regnet. Nu är det bara mulet. 

I morgon är det spruta 2 som gäller. Känns bra att få den möjligheten. 


Dagens miss:

Det blev lite fel i Eslöv, när man skulle sätta upp en lyktstolpe...den hamnade mitt på en cykelbana....så tokigt kan det bli! ;-)

En "miss" till:

Ebba Busch hånade regeringen i riksdagen idag genom att sjunga: "Always look on the bright side of life"... det lät inte som om någon skrattade.. 

(null)
Närbild Gullviva  <3

Jag såg Kalla Fakta igår. Äntligen fick kvinnan som anmälde fd justitiekanslern för våldtäkt, ge sin version av det som hände. Mår illa när jag tänker på hur hon nu måste gömma sig och ha polisskydd. Hennes liv är förstört men hans går vidare som vanligt. Han verkar så nöjd med sig själv. Något är väldigt fel...och det är frustrerande....:-(

Nu regnar det igen. Sommarregn. Stora droppar. 
Nästa vecka kan det enligt meteorologerna bli väldigt varmt...vi får väl se 

Var rädd om Dig!

Hoppfullheter
♥️

Taggar: #kvinnansversion, #närbild#gullviva#pärlhyacint#tandläkarbesök#ebba#missar#åska;

Kommentera inlägget här :