Det finns en vila

publicerat i Allmänt;
(null)

Jag erkänner, det föll några tårar igår. När meddelandet om att Sven Wollter lämnat jordelivet kom. Det var inte oväntat. Han hade Corona. Men ändå...Jag gillade verkligen honom, både som skådespelare och den person han var. Så trygg och varmhjärtad. En fin själ. Och snygg var han dessutom. :-)  

Vila i frid, Sven Wollter <3

Det är svårt att säga vad som gör att en människa som man inte ens känner, berör en så starkt. Precis som med Svens dotter Stina. Det är som själars möte även om det inte är fysiskt. <3

(null)
Novemberpromenad till sjön <3

(null)

(null)
Spegling


Det finns en vila

I höstens grå

I de nakna stammarna

I grenarna

Det finns ett vemod 

I höstens grå

I lövtäcket på marken

I det grå novemberljuset

Det finns en vila i löftet om en vår

11/11 - 20


Idag är det bl a "Chokladens dag". Gott!!! :-) Eller hur? Jag känner bara en person som inte tycker om choklad. Min yngste son. "Stackars honom", brukar jag tänka, "som missar denna passion"....;-) Han gillar salt lakrits, den passionen delar vi :-)

Unna Dig något gott! 

Kärleksljus
❤️


Taggar: #detfinnsenvila#novemberljus#vilaifridsvenwollter#spegling;

Kommentera inlägget här :