Dansa med löv

publicerat i Allmänt;
(null)

Dansande löv idag. Det blåser. Allt fler träd står nakna nu. 
Dock inte den underbara Aspen. 
(null)
Guldpengar :-)
(null)

(null)

(null)
Men många löv har dansat ner...


För min del var "Så mycket bättre",  "kanske" så mycket bättre ;-) Eric Gadd är en av mina personliga favoriter. Så många bra låtar! 
Visst var väl versionerna "så där" men säga vad man vill om Christer Sjögren, hans rockversion fick mig att skratta...
Måste lyssna på originalet igen känner jag...för den rätta feelingen :-) 

Det var jordskalv i mina trakter igår. Men här i torpet kände vi inget av det. Skönt att slippa, det måste vara en otäck upplevelse. Ingen skadad, tack och lov. 

(null)


Ikväll är det "Allt för Sverige" igen. Ett lärorikt program. Jag tyckte att det var så intressant när deltagarna besökte en svensk skola. De var så imponerade! Inga vakter eller metalldetektorer! Gratis mat! Fantastisk mat! Artiga tonåringar! Bättre undervisning än i USA, mer fokus på det praktiska arbetet! 
Hyllningarna tog aldrig slut! :-)
Nyttigt för oss svenskar att höra, vi som gnäller och skäller på svenska skolan! Svenska skolan är amazing!!!

Söndag. Även om du inte "dansat med löv" så hoppas jag att du ändå haft möjlighet att njuta av höstens skönhet. 

(null)

Hoppfullheter
❤️

Taggar: #dansamedlöv#kanskesåmycketbättre#jordskalv;

Kommentera inlägget här :