I alfabetisk ordning

publicerat i Allmänt;
(null)
Morgon. Solen är på väg upp. Magiskt vackert. 

2019...hur har det året varit. Har försökt sammanfatta det personliga och det allmänna tillståndet i alfabetisk ordning. (Jag vet, jag är lite knäpp, men prova gärna själv, inte lätt men ganska kul)
Året som gick i alfabetisk ordning

A Andlighet
B Balder <3
C Cermonier
D Depression
E Empatilösheten växte
F Fibromyalgiskov
G Greta
H Healing
I Izabelle
J Januariöverrenskommelsen 
K Klimatförändringar
L Lika värde, gäller det ännu?
M Morötter, egenodlade
N Normaliseringsprocess av rasism
O Oförklarligt
P Politisk mardröm
Q Quartsur i julklapp
R Reflektion
S Svek
T Tomas DiLeva konsert (David Bowie)
U Utställningar
V Vila
X X-län trivs jag i
Z Zoomat in med kameran
Å Ångest
Ä Äkta vänner
Ö Ö-resan i kall maj

Inte mycket positivt där inte, men 2019 var ett på många sätt jobbigt och oroande år. Hoppas att du, om du försöker, får ett mer positivt resultat. Kanske håller du inte med mig när det gäller politiken men för mig fortsätter oron in i nästa år. Återkommer till det senare. Och till mina önskningar och förhoppningar. För det har vi väl alla? :-) 

(null)

Med morgonens sköna ljus avslutar jag för idag. 

Kärleksljus
❤️

Taggar: #ialfabetiskordning#morgonensskönhet#2019;

Kommentera inlägget här :