Kvällsblogg

publicerat i Allmänt;
Grattis till guldet, USA! Det var ni värda! :-) 
Och jag gillar verkligen en speciell spelare: Megan Rapinoe! Hon är speciell. Fantastiskt bra lirare men också en härligt modig kämpe utanför plan. För jämlikhet och HBTQ-personers rättigheter. Hon retar gallfeber på Trump när hon inte sjunger nationalsången och inte håller handen mot hjärtat :-) Kvarstår att se om hon håller fast vid sitt ord att inte komma till Vita Huset om inbjudan dyker upp....
(null)



Och idag kom våra hjältar hem. Våra svenska kämpar. De nya förebilderna för de nya generationerna. <3
Det blev så påtagligt det där med ojämlikheten mellan herr och damfotbollen, när Nilla Fischers fru berättar att hon och sonen inte hade råd att flyga ner till VM...hade det varit herrfotboll...inga ekonomiska hinder...

Nu har jag sett firandet och hyllningarna i ett soligt Göteborg. Vilken härlig stämning!!! <3 Så mycket kärlek! <3

Här blåser det kraftigt och jag mår dåligt...igen...Balder tycker att jag är tråkig...:-(

(null)
Du vackra ros. Lyser upp min dag. <3

(null)
Och så här kan man också sova...???I allafall sover Balder så här. "Balderstyle" :-))

Önskar dig en fin kväll och en 
God Natt
❤️

Taggar: #kvällsblogg#grattisusa#hyllasvenskatjejerna;

Kommentera inlägget här :