Ljus i november

publicerat i Allmänt;
(null)
Jag gillar pumpor :-) 

Natt
Det händer igen. Mobilen låter. Mitt i natten. Ibland ringsignal ibland meddelandepip. Men det är ingen som ringt eller sms:at ...Det händer då och då men nu var det längesedan sist...
Jag gillar att det sker. Hm...vem vill göra sig påmind? :-) 

Och nej, det är ingen dröm eller inbillning. Det har skett alldeles för många gånger för det. Sen får andra ha sina tekniska förklaringar men jag Vet. ;-) 

Jag gillar vetenskap, är en teknisk analfabet och det som inte låter sig "förklaras" tar jag med ro. :-) Det bara Är...:-) 

1 november

(null)
<3

Det finns så mycket mörker och så mycket kyla mellan människor idag. Vi tänder ljus. För varandra och för de som gått före oss till det stora ljuset. 
Förra året skrev jag denna:
Dina steg
Hörs inte mer

Slutat har
Dina andetag

Ditt hjärta
Har slutat slå

Slutna
Är dina ögon

Stilla är
Din kropp

Men själen är
På resa
<3

(null)

Tillönskar Dig en riktigt Fin Helg! 

Tänd Ljus
❤️

Taggar: #november#ljus#detsomintelåtersigförklaras;

Kommentera inlägget här :