Dennis härjar även här

publicerat i Allmänt;
(null)

Nämen alltså...jag vet, smaken är som baken, men...mello...vilket bottennapp igår! Maken envisades med att se hockey på datorn., "så ser du mello på tv:n!"...jaha, tack men...Nä...rejält med skämskudde där...

Om du såg och tyckte att det var bra, ta inte illa upp, det är nog jag som har "konstig smak" ;-)

Jag såg lite av hockeyn också. Förstod inte varför domarna hade så färgglada tröjor...förklaringen gjorde mig väldigt glad: det är SHL Pride Week! Svensk hockeys första hbtq-satsning, där syftet är att bana väg för en öppnare hockey. Där alla ska känna sig välkomna <3

Dennis härjar här också, om än i beskedligare form än västerut. Vi har t o m fått en klass-1 varning. 

Ger hundarna mat. Den gamle slänger sig över skålen och glufsar snabbt i sig. Det verkar alltid som om han inte fått mat på flera dagar...;-) Balder, däremot, smyger misstänksamt fram till skålen. Nosar. Tittar på mig med en undrande blick. "Ja, det är din mat, varsågod!", säger jag. Han tvekar ännu en stund, sen börjar han äta. 
(null)
Trötta tulpaner...<3

Regnet piskar mot fönstren och dånet från blåsten tilltar i styrka. Skönt att ha en stuga att vara i. En soffa att krypa upp i och en pläd att dra över sig. Tacksam, så tacksam, att just jag får ha det så bra. <3

Var rädd om Dig! 
Önskar Dig en fin vecka!

Kärleksljus
❤️

Taggar: #storm#dennis#matarhundar#tacksam#shlprideweek;

Kommentera inlägget här :