Lördagshälsning

publicerat i Allmänt;
Kanske tycker du att jag är tjatig med mina tulpanfoton vid den här tidpunkten varje år men jag slutar aldrig att fascineras av dessa härliga blommor. De gör mig glad. :-)

(null)
En del tulpaner är ståtliga andra mer söta. Den här tillhör de söta. Tycker jag. :-)

Det blåser en kall vind här idag. Värre vindar är att vänta enligt prognoserna. Ingen varning här ännu. 

(null)
Håll med om att denna är söt! :-)

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva om men jag har tyvärr inte kraften just nu. Men jag vill i alla fall dela dessa kloka ord:

"Man behöver inte släcka någon annans ljus för att ens eget ska lysa klarare."

Passar så väl in på mycket i vår samtid, tycker jag. Överlämnar till var och en att tyda...

Jag känner mig som bekant ofta som Ior. ;-) Delar denna underbara. 
(null)
<3

Kärleksljus
❤️

Taggar: #lördagshälsning#släckinteandrasljus#ior#tulpaner;

Kommentera inlägget här :