Kärlek

publicerat i Allmänt;
(null)
De ser nästan ut som "pepparkakor" men de är stenar. ;-)

Nu talar ju inte stenar, det vore intressant att höra deras berättelser, men hjärtan kan tala. Om vi lyssnar...

Alla har ju ett hjärta, vi kan ju inte leva annars, men många beter sig hjärtlöst...

Jag vet att jag brukar fylla mina inlägg med hjärtan och kärleksord 14 februari. Men i år är jag mer sparsam. Eller jag orkar mindre. Men det här vill jag dela: 
(null)  Vänskap är också en form av kärlek. 

Det är väl ingen tvekan om att vår värld behöver kärlek. Kärleksfulla ledare. Moder Jord behöver kärlek. Du och jag behöver kärlek. <3
Så sprid hjärtan! Sprid kärlek! 

Önskar dig en fin, kärleksfull helg! 

Och avslutar med 
(null)
Ur "Guldkorn"
❤️

Taggar: #kärlek#kärlekslösa#merkärlek#stenhjärtan;

Kommentera inlägget här :