Kram, magiskt vackert och Greta

publicerat i Allmänt;
(null)
Visst är det så <3 Kramens dag idag. Vilket vissa uppmärksammar som något fint, andra måste påpeka att "kramas ska man göra varje dag"...

(null)

(null)

(null)
Igår kväll, vid solnedgången, var himlen så där magiskt vacker igen. <3

Jag är väl medveten om att julen är över. Men gläds ändå över de otroligt vackra Amaryllisarna som fortsätter blomma. Den där varma röda färgen. :-)
(null)

(null)

Greta är i Davos och talar på Världsekonomiskt forum. 
– "För ett år sedan kom jag till Davos och sa till er att vårt hus brinner. Jag sa att jag ville att ni skulle få panik. Jag har blivit varnad för att det är väldigt farligt att säga till folk att få panik över klimatkrisen. Men oroa er inte, det är lugnt. Jag har gjort det här förut och jag kan intyga att det inte leder till någonting,"inledde Greta Thunberg. (Källa: Expressen)

Hon påpekade också att klimatfrågan inte är en höger eller vänsterfråga. Alla har misslyckats. 

Trump är också på mötet. Hans tal känns mindre intressant...i alla fall i mina öron ;-)

Kram
❤️

Taggar: #kramensdag#magisktvackert#greta;

Kommentera inlägget här :