Kontroll på läget

publicerat i Allmänt;
(null)
"Nån måste ju ha koll på läget...nu ska vi se..."

Onsdag. Sista september. Det ljusnar på himlen nu på eftermiddagen. :-)
(null)
"Den sista växten från min bukett. Vet inte vad det är men vacker är den."


Barncancergalan, i måndags. Jag missade den. I vårt kartong och rensarkaos. Det är bland det svåraste som finns att tala om, barncancer. Tack och lov att forskningen går framåt! Ett behjärtansvärt arbete och något mycket gott att skänka pengar till. 

Ser i kväll på "Sofias änglar" där man återvänder till familjer med barn som har cancer. Hoppas att det hänt positiva saker. <3

Biden bad Trump att "hålla käften" under deras debatt. Man kan ju förstå Bidens frustration...

Tiden går - coronan består...Håll avstånd! Jag läste någon från konspirationsgänget som kallade info och restriktioner för det "överdrivna corona -kacket" (????)...?? Att inte ta pandemin på allvar tycker jag är respektlöst mot alla sjuka och döda och alla som kämpar inom vården.  Vi tycker olika men det handlar ju egentligen inte om vad jag eller andra tycker, det handlar om fakta. 

Var rädd om Dig! 

Kärleksljus
❤️



Taggar: #kontrollpåläget#ljusarepåhimlen#fakta;

Kommentera inlägget här :