En sväng till sjön

publicerat i Allmänt;
(null)
På väg till sjön

Lördag 5 september

Det blåser en lite kall vind, luftfuktigheten är hög och solen skiner och ännu värmer den. Miraklet sker. Jag orkar ta mig ner till sjön! Där är Lyskväll i kväll, det brukar vara mysigt men det får vara för vår del. Vill inte ha Balder springandes bland marschallerna ;-)

(null)

(null)

Det kommer vara många marschaller tända i stan ikväll också. Närmare bestämt 4000. Längs med Gavleån. Vi tackar sommaren och välkomnar hösten. Jag tycker att det är en sån fin tradition. <3

(null)
Sommarens sista prästkragar? Så fina! 

Tänker på det där med "sista" när jag hittar några vilda hallon att smaska på. 

Att orka gå till och från sjön idag räknar jag som en vinst. En av flera denna sommar. :-) Vilken är din vinst idag? I sommar? En vinst kan vara stor eller liten. Liten i andras ögon men stor i ens egna ögon. :-)

Kärleksljus
❤️

Taggar: #envinst#ensvängtillsjön#prästkragar;

Kommentera inlägget här :