Att få älska

publicerat i Allmänt;
Att få älska den man älskar…allas mänskliga rättighet. Det borde vara så. Utan skam, utan fördömanden. Utan fördomar, rädsla, religiösa eller politiska, moraliska lagar och påbud. Av kärlek. För kärlek. 
Att få vara den man är. Att få älska den man älskar. <3 Heja Pride!!!
(null)
Det var många år sedan jag målade den…

Nu är jag helt sluuut…efter att ha följt stavhoppsdramat. Det tar sin tid såna där finaler. Och gud så spännande!!!! Emellanåt har jag dammsugit med en blick på tv-rutan. ;-) Har så svårt att sitta still ;-) Och han gjorde det förväntade. Armand Duplantis hoppar guld!!!! Grattis!!!! Fantastiskt!!! Wow wow wow!!!’
(null)
<3 

Det är tisdagen den 3 augusti 2021
Uppehåll efter regniga dagar. Klar luft och ibland tittar solen fram. 

För mig är det en "fibromyalgivärk-dag". En dag att ta sig igenom. På något sätt. På mitt sätt. 

Kärlek
♥️

Taggar: #attfåälska#rättighet#pride#guld#duplantis#jaaaa#fibromyalgi;

Kommentera inlägget här :