Det ska regna

publicerat i Allmänt;
Lördag 7 augusti 2021

(null)


Funderar på om det där med "vanligt sommarväder", var det som var igår? Ett sånt där väder som det inte varnas för. "Varning för extremt höga temperaturer" eller "stora regnmängder" har det ju varit växelvis hela sommaren…


Idag blåser det. Och det ska komma mycket regn. Väldigt mycket regn. 


(null)Vi promenerar i blåsten, en ganska skön vind, ner till sjön. Sitter också ute en stund. Innan regnet. Bäst att passa på <3


(null)Dagens skörd. Gurka som smakar som gurka ska! :-)

Medan Sverige tar guld i laghoppning efter en rysarfinal, lyssnar jag på Sommar med Tusse. Om jag varit uppdaterad hade jag väntat med att lyssna till efter tävlingen. Nu säger jag bara Wow!!! Grattis! Fenomenalt! 

Och lyssna gärna på Tusse. Han är så härligt positiv och tacksam och en mycket bra berättare. Och han har en sån kärleksfull syn på vad en familj är….:-)

(null)
På bryggan…:-)

Maken klättrar på stegar, upp på tak, i regnförberedande ärenden. Ser läskigt ut men går bra. :-) Tack och lov! 

(null)
Jag plockar in några rosor. Är rädd att de skadas om det blir skyfall….

Ikväll ska vi hedra våra fotbollshjältar! Hoppas att de förstår hur mycket vi svenskar uppskattar deras spel och kämparglöd! Vi är stolta! <3

Ta hand om Dig! 
Tack för att du ville titta in här!
Varmt välkommen tillbaka <3

Kärlek
♥️

Taggar: #skakommaregn#mycketregn#klättrarpåstegar#rosor#sjön#guld#os#tusse#sommarvärd#gurka;

Kommentera inlägget här :