Mitt i veckan

publicerat i Allmänt;
(null)
Jag envisas med tulpanbilder...:-)

En del tycker att det är "riktig vinter" nu och lägger upp bilder på sig själv i snöyran. :-) Vintern har ju många olika utseenden och om man kan så är det ju bra om man ser positivt på olikheterna ;-) 

Humor är ibland ett känsligt ämne. Speciellt satir som kan vara både giftig och ful men också kul. Jag delar följande för att jag tycker att vi behöver dra på smilbanden mitt i allt "elände"...:-)
(null)

På vissa håll fungerar vaccinationerna perfekt, på andra håll dåligt. Så är det. Tålamod...

Jag inte bara drog på smilbanden, jag skrattade igår när jag såg på Mandelmanns. De är ju helt underbara. Utedass på hög höjd, duschning i det egna vattenfallet mm. Jag gillar att de har så många idéer och att alltid hittar lösningar på problem. Och den kunskap de delar med sig av är ovärderlig. Snacka om inspirerande program som gör gott ända in i själen <3 


(null)
Istappar...


Håll i!
Håll ut!

Kärleksljus
❤️

Taggar: #mittibeckan#rnvisatulpaner#humor#satir#mandelmanns;

Kommentera inlägget här :