Månljus och solljus

publicerat i Allmänt;

Jag skrev häromdagen om drömmar och hur svårt jag har för att minnas detaljer. Bara känslorna blir kvar. Men...häromnatten drömde jag bl a om Annette Kullenberg...hon skrattade sitt speciella skratt...och jag tänkte: men så längesedan jag hört något om henne...nu vet jag...hon dog i sviterna av covid-19, natten mot torsdag...VIP <3

I natt lyste fullmånen upp hela gården. Så vackert och magiskt. 

På morgonen lyste solen upp gården. :-)

(null)Solljuset


På morgnarna kan man se spåren efter de djur som besökt gården under natten. Klövar och tassar. Rådjur, räv, hare...:-) Och en hel del spår efter våra egna hundar. Fast de spåren kommer till under dagarna, förstås :-)

Det är fredag igen :-) Och snart dags att avsluta januari. Januari har känts så lång, den som brukar gå så fort...men nästan ingenting är ju som vanligt under corona...

Jag börjar kvällen med något som kan sluta med lyckorus. Men troligast med besvikelse...;-) "Som vanligt" :-)

(null)

Nu önskar jag Dig en riktigt fin helg! 
Tålamod, tålamod, tålamod...(upprepar jag om och om i mitt huvud när misströstan dyker upp)

Solljus
❤️

Taggar: #månljus#solljus#spårisnön#djurpåbesökundernatten#lotter;

Kommentera inlägget här :