19 maj

publicerat i Allmänt;
(null)
Vår! :-) Här går vägen ner till sjön....

Onsdagen 19 maj 2021
Ingen vanlig dag. Idag fyller min yngste son 28 år!!! Gissa om jag är stolt över honom! Jättestolt! <3

Och solen skiner och värmer. I alla fall här där jag är. 
(null)
Gula och vackra lyser de där i fjolårsgräset!  Till glädje. 

Igår kväll:

Jaaa!!! Skriker jag. När Tusse går vidare till finalen. :-) (här i skogen är det bara maken och hundarna som hör mig och de reagerar inte nämnvärt)Det är en sån anspänning innan programledaren äntligen säger: Sweden! Erkänner att jag inte lyssnat så aktivt på de andra låtarna. Känner mig gammal när jag tänker: "måste det vara så skrikigt?" ;-) Fniss...Jag menar då inte operaröster eller hårdrock. Och nej jag tillhör inte balladfantasterna. Vad gillar jag då? I just detta sammanhang: Tusse! Voices! 

(null)Mer gul fägring. Citronfjärilen gästar en maskros. .

Den där underbara skira grönskan!

(null)Älskade Björk! 

Igår hörde jag den för första gången denna vår: Göken. I öst, till tröst. 

(null)Naturen är pånyttfödd. :-) 

Ett sista ord på vägen denna dag:

(null)Väldigt klokt! :-)

DU är Värdefull! 

Kärlek

♥️

Taggar: #födelsedag#son#skirastegrönskan#björk#östergök#tusse#insida#utsida;

Kommentera inlägget här :