Söderut

publicerat i Allmänt;
Fredag 29 oktober 2021


(null)
:-)


Bra gick det för "mina" lag både i hockey och fotboll igår. Så där överraskande bra. Sånt är ju trevligt, varje gång det sker, vilket inte har varit alltför ofta senaste säsongerna….;-)

Bra är också dokumentären "De rättslösa"…jag grät mig nästan igenom den. Se den! SVT play. 

(null)
Upp tidigt idag för resa söderut. Solen var på väg upp. Stor och vackert gul. :-)

Det är något otroligt vad kommunen vi bodde i förut har förändrats. Mängder med nya hus och nya områden. Det blev mitt första besök i yngste sonen med familjs nya hus. Jättefint! Wow, wow!!!

(null)
De ser lite arga ut men man kände sig ändå välkommen. ;-) Det är bonusbarnbarnen som skapat dem. <3

Hemma igen. 
Vilar. 
Glad och tacksam för det jag orkat. :-)

(null)
Så fint vid det här fönstret. Lugnt. Vilsamt. :-)

Det är fredag. Halloweenhelg för den som vill fira den. Önskar Dig kära läsare, en riktigt fin helg! På söndag börjar vintertid. Vi "ställer tillbaka".

Hoppfullheter
♥️


Taggar: #söderut#sonen#solen#halloween#vintertid#pumpor#derättslösa;

Kommentera inlägget här :