Reflektera

publicerat i Allmänt;
Tisdag 19 oktober 2021

(null)
Det är dags nu. Reflexera…Här mitt reflexhjärta som jag fått av en mycket kär vän. <3

Reflexera för att rädda liv. Jag använder ordet för att påminna oss om att använda reflex. Finns säkert annan betydelse men däremot hittar jag ingen synonym. 
 Reflektera för att må bättre. Att ta sig en stund att fundera. Över livet, situationer, problem, lösningar… När allt flyter på och känns bra är det inte så mycket att reflektera över. Bara känna tacksamhet. Men när livet inte känns riktigt bra, när man fastnat i en negativ spiral eller bara känner sig "tom"….Reflektera. Jag gör det en hel del nu. Det går "sådär". Men jag tror det ger sig med tiden. 

Och: 
(null)
Så viktigt idag när allt ska vara så perfekt, på ytan… <3

Du är bra!!!
Kom ihåg det! 
<3

Dagens citat:
"Kärleken kommer till sist att segra. Men vägen dit kan kännas lång ibland."
- Thomas DiLeva 
<3

Kom ihåg att använda reflex i höstmörkret! 

Kärlek
♥️

Taggar: #reflektera#reflexihöstmörkret#räddaliv#intejämföra;

Kommentera inlägget här :