Söndag

publicerat i Allmänt;
Söndag 31 oktober 2021

(null)
Att vila ögonen på en stund. 



(null)

Vem/vilka vill du tända ljus för idag? Någon att minnas. Någon som stod dig nära? Kanske för många. För ett land. För moder Jord? Klimatet. Eller bara för Dig själv? För din inre frid. Man behöver ju egentligen inte välja. Bara tända ljuset…

Såg du norrskenet igår kväll/natt? Jag såg det inte. Tyvärr. Kollade ofta mot norr men det var nog för molnigt. :-(

(null)

"Så mycket bättre" hade jag inte tänkt titta på. Tack och lov så gjorde jag det ändå. För det var en sån fin upplevelse. Jag gillar ju bröderna Norén och de bjöd på både skratt och gråt. Jag fällde många tårar… Överhuvudtaget var det ett känslosamt program. Så skönt med såna som omväxling till "tjo och flams" ;-) Fina artister. Kul med Siw Malmkvist. Hon är still going strong! :-)

I morgon är det Allhelgonadagen, första november, måndag, vardag, lovdag….FN:s klimatkonferens i Glasgow startar…kan vi rädda klimatet? 

Kom ihåg: tänder du ljus, släck dem också! 
Var varsam med Dig! 

Ljus
♥️



Taggar: #attvilaögonenpå# såmycketbättre#tändaljus#frid;

Kommentera inlägget här :